søndag den 20. januar 2013

En dejlig dag i sneen









Hej bloggen!
Jeg lovede jer et lille photoshoot af Julie og jeg, efter vores dag i sneen. Det var en super hyggelig dag!
Her i weekenden har jeg lavet en masse skønne ting, og så dertil også nogle som var knap så skønne. I fredags var jeg til fest hos en fra min klasse, og det var SÅ hyggelig. Lørdag var jeg nede og træne om formiddagen, og tog derefter hjem til min veninde Louise og sov der sammen med min anden veninde Maria. Søde er de. Søndag (altså i dag) kom jeg forholdsvis tidelig hjem, da jeg skulle ordne en masse herhjemme. Rydde op på værelset, gøre badeværelserne rene og værst af alt.. lave lektier! Nå, men nu er klokken 21.47, jeg sidder og ser Taken og vil gøre mig klar til at gå i seng. Jeg håber i alle har haft en god weekend ;)
-Tanker fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar